System wentylacji kominka

Niezwykle istotną cechą każdego kominka powinien być system jego wentylacji. Śmiertelne zagrożenie dla każdego piecyka domowego stanowi nieprawidłowo zainstalowany system wentylacji chroniący przed gromadzeniem się niebezpiecznego czadu (tlenku węgla). Jest to gaz bezwonny więc w razie niebezpieczeństwa nic nie uchroni nas od tragedii. Jak się przed tym zabezpieczyć? Po pierwsze pracę montażu kominka czy pieca zlecamy fachowcom, następnie oddajemy ją do wglądu kominiarzom. Poza tym warto mieć w domu czujniki, które zaalarmują nas gdy w powietrzu pojaw się groźny czad. Kilka ciekawych artykułów na ten temat udało mi się znaleźć na stronie kominki łódź, gdzie dowiedziałam się o nowych technologiach stosowanych obecnie w systemach kominkowych. Postanowiłam również powierzyć pracę nad budową kominka specjalistom z doświadczeniem.

Informacje o kominki24

Od 6 lat jestem projektantką wnętrz. Moją specjalizacją są kominki oraz piece wolnostojące. Zajmuję się aranżacją domów oraz mieszkań. W wolnym czasie czytam sporo książek oraz surfuję po Internecie
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz